تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - روش های درمان افسردگی

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


روش های درمان افسردگی


اکثر مطالعات پزشکان حاکى از آن است که ترکیب روان درمانى و دارو درمانى موثرترین درمان براى اختلالات افسردگى است. آنچه که انقلابى در درمان بیماریهاى افسردگى بیان کرده و تأثیرى نمایان بر سیر آنان نهاده و هزینه اجتماعى این بیماریها را کاسته، رهیافتهاى دارو درمانى بوده است.

از چهل سال بیش درمانهایى موثر و مشخص مثل داروهاى سه حلقه‌اى براى اختلالات افسردگى فراهم شده است مثل:




نوشته شده توسط سیاوش اسدی در جمعه 1 اردیبهشت 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
منابع اصلی کلسیم افزایش حجم عضلات بدن کراتین چیست آموزش حرفه ای بدنسازی چربی سوزی پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد آموزش بدنسازی مبتدی مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد چربی سوزی در بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی کراتین منابع غنی کلسیم افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام برنامه تمرینی حجمی بدنسازی افزایش تستسترون در بدنسازی پروتئین در چه موادی بیشتر است منابع اصلی کلسیم عبارتند عوارض کراتین اموزش بدنسازی رژیم غذایی افزایش حجم عضلات منابع غنی پروتئین افزایش حجم عضلات سینه عوارض مصرف بیش از حد کراتین منابع غنی و سرشار پروتئین افزایش وزن افزایش تولید تستسترون تغذیه برای افزایش حجم منابع پروتئین عضلات سینه مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است کلسیم برنامه تمرینی بدنسازی ضررهای کراتین برای بدن افزایش حجم مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین تغذیه برای افزایش حجم عضلات برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی مواد مغذی لازم برای عضلات راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی پرس سینه برنامه تمرینی حرفه ای برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی سی دی اموزش بدنسازی آموزش بدنسازی حرفه ای گیاهان غنی از کلسیم مواد غذایی پروتئین دار افزایش تستسترون در بدن بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com