تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - اب کردن چربی بدن

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


اب کردن چربی بدن

مرتبط با : چربی سوزی

رژیم غذایی:
از رژیم های غیر اصولی پرهیز کنید.نخوردن روش خوبی برای چربی از دست دادن نیست و با عث عوارض جانبی زیادی برایتان میگردد. پس نباید نخورید، بلکه بخورید اما درست بخورید.منظور از درست خوردن یعنی استفاده بیشتر از مواد غذایی با کالری کم و استفاده کمتر از مواد غذایی با کالری زیاد.ای نوع رژیم به زبان کاربردی تر یعنی رعایت 4 اصل زیر:

اول: سرخ  کردنی و روغن را فعلا فراموش کنید

دوم: از هر نوع ماده قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.

سوم: مصرف مواد نشاسته ای مثل نان، برنج،سیب زمینی و... رادر حد توان به حد اقل رسانده و مصرف آب را به حداکثر برسانید.

چهارم: هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

ورزش:

2دسته ورزش باید انجام دهید 1)ورزش های چرب سوز 2) ورزش های شکل دهنده و زیبا کننده شکم.

1)ورزش های چرب سوز:

روزی 1 بار هر بار 20 تا 40 دقیقه را برای این ورزش ها اختصاص دهید.

در این دسته از ورزش ها می توانید از ترد میل یا دوچرخه ثابت یا دستگاه اسکی فضایی استفاده کنید.اگر این وسایل را در دسترس ندارید از دویدن آرام یا پیاده روی تند استفاده کنید.در هنگام این ورزش ها شدت باید طوری باشد که اولا برایتان قابل انجام باشد و ثانیا ضربا قلبتان را به حد کافی بالا ببرد.

زمان ورزش بر اساس میزان چربی شما و توان بدنی تان فرق می کند اما سعی کنید به هیچ عنوان زیر 20 دقیقه نباشد.

2) ورزش های شکل دهنده و زیبا کننده شکم:

هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام یا تونیسیته آنها افزایش یابد.بنابراین وقتی چربی های شکم شما(توسط رژیم غذایی وبرنامه ورزشی هوازی)آب شدند،عضلات زیر آنها فرم یافته و زیبا می شوند و این همان چیزی است که بنام عضلات 6 تکه ای شکم یا Six Packs نامیده می گردد.انجام این حرکات تون و قوام عضلات شکم را زیاد میکند پس با انجام آنها کم کم متوجه این موضوع خواهید شد.اینگونه حرکات مخصوصا در ماه های بعد ازاتمام بارداری به خانم ها در راستای از بین بردن افتادگی عضلات شکم بسیار کمک مینماید. پس برای قوام گرفتن و زیبا کردن عضلات شکم هفته ای 3 نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید:

1)چرخش پایین تنه با توپ:

به پشت دراز بکشید و دست ها را از طرفین باز نمایید.یک توپ کوچک را بین 2 زانوی پا ها نگه دارید.در مرحله اول سر و شانه ها را از زمین بلند کنید در مرحله 2 در حالیکه سر و شانه مستقیما بالاست نیمه پایین تنه را به چپ بچرخانید 2 ثانیه مکث نموده و سپس براست بچرخانید سپس مجددا 2 ثانیه به چپ و 2 ثانیه به راست و...برای هر طرف 5 بار انجام دهید.

2)کرانچ با توپ:

از پشت روی یک توپ بزرگ بخوابید و با دست وزنه ای سبک را روی سینه بگیرید اکنون از کمر به پایین روید و مجددا به وضع اول باز گردید.این حرکت را 3 بار و هر بار 15 تکرار انجام دهید.

3)پا دوچرخه در هوا:

ابتدا به پشت دراز بکشید پا ها را از باسن بلند کنید و زانو خم باشد. سپس کمر و گردن را بلند کنید و در حالیکه کمر و گردن از زمین بلند هستند در هوا پا دو چرخه بزنید.این حرکت را 3 بار هر بار بالای 30 ثانیه انجام دهید

4)لمس پاشنه از پهلو:

به پشت بخوابید کف پاها روی زمین باشد و زانو خم باشو حای از طرفین تا جایی خم شوید که با دستتان پاشنه ها را لمس کنید.این حرکت را 3 بار و هر بار 10 تکرار برای هر طرف انجام دهید.

منبع:http://www.iranianfitness.com

دكتر سعید ساسانی

عضو كمیته پزشكی فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام(IFBB)




برچسب ها : اب کردن چربی بدن رژیم غذایی برای چربی سوزی اب کردن چربی بدن در خانه چربی سوزی با ورزش و رژیم غذایی در خانه چربی سوزی با رژیم غذایی صحیح رژیم غذایی صحیح برای سوزاندن چربی ورزش و رژیم غذایی برای چربی سوزی در خانه

نوشته شده توسط سیاوش اسدی در سه شنبه 23 آبان 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام کراتین پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد رژیم غذایی افزایش حجم عضلات مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم ضررهای کراتین برای بدن عضلات سینه مواد مغذی لازم برای عضلات عوارض کراتین کلسیم افزایش حجم عضلات سینه منابع غنی و سرشار پروتئین منابع پروتئین مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی منابع اصلی کلسیم عبارتند منابع اصلی کلسیم برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین آموزش بدنسازی مبتدی منابع غنی کلسیم راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی مواد غذایی پروتئین دار افزایش تستسترون در بدن کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد افزایش حجم عوارض مصرف بیش از حد کراتین پرس سینه افزایش وزن چربی سوزی تغذیه برای افزایش حجم برنامه تمرینی حجمی بدنسازی برنامه تمرینی حرفه ای برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی افزایش حجم عضلات بدن پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است اموزش بدنسازی چربی سوزی در بدنسازی سی دی اموزش بدنسازی آموزش بدنسازی حرفه ای تغذیه برای افزایش حجم عضلات منابع غنی پروتئین گیاهان غنی از کلسیم پروتئین در چه موادی بیشتر است بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی آموزش حرفه ای بدنسازی افزایش تستسترون در بدنسازی کراتین چیست برنامه تمرینی بدنسازی افزایش تولید تستسترون


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com