تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - چربی سوزی با چای سبز

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


چربی سوزی با چای سبز

مرتبط با : چربی سوزی

لاغرشدن - چربی سوزی با چای سبز

 چای سبز با تحریك نوعی آنزیم، تری گلیسیرید اضافی بدن را از بین می‌برد و با این كار به از بین بردن چربی‌های اضافی بدن كمك شایانی می‌كند...

دكتر امیر ارسلان هاشمی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) واحد علوم پزشكی ایران، گفت: غذا (شامل قند و چربی) در كبد و روده كوچك به ماده‌ای به نام تری گلیسیرید تبدیل می‌شود و سپس به جریان خون و پس از آن به دیگر بافت‌های بدن راه پیدا می‌كند.

وی تصریح كرد: تری گلیسیرید منبع انرژی برای كلیه فعالیت‌های فیزیكی محسوب می‌شود و برای بدن بسیار ضروری است، ولی مقدار بیش از حد آن مشكل ساز خواهد بود؛ چرا كه به چربی تبدیل می‌شود و پس از آن چاقی به وجود می‌آید.

دكتر هاشمی در ادامه تاكید كرد: چای سبز به علت داشتن مقادیر فراوان پلی فنل، آنزیمی را فعال می‌كند كه مسئول از بین بردن تری گلیسیرید اضافی در بدن است. به عبارت دیگر، چای سبز كمك موثری در سوزاندن چربی‌های اضافی بدن می‌كند.

همچنین وی در ادامه گفت: چای سبز سرشار از اسید آمینه‌های یتانین است كه با كمك گردش خون در سلول‌های مغز، نوعی حس آرامش را القا می‌كند و نوشیدن مداوم چای سبز اشتیاق زنان و  مردان مسن به زندگی را افزایش می‌دهد.
ویرایش و تلخیص:آكاایران



برچسب ها : چربی سوزی با چای سبز لاغری با چای سبز چربی سوزی و کاهش وزن چای سبز خواص چای سبز چای سبز و لاغری چربی سوزی

نوشته شده توسط سیاوش اسدی در سه شنبه 23 آبان 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
کراتین چیست برنامه تمرینی حرفه ای منابع غنی و سرشار پروتئین بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی افزایش حجم افزایش حجم عضلات سینه افزایش حجم عضلات بدن منابع غنی پروتئین ضررهای کراتین برای بدن مواد غذایی پروتئین دار منابع اصلی کلسیم عبارتند چربی سوزی مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم برنامه تمرینی بدنسازی پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است اموزش بدنسازی پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد تغذیه برای افزایش حجم عضلات کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد گیاهان غنی از کلسیم مواد مغذی لازم برای عضلات پرس سینه پروتئین در چه موادی بیشتر است عوارض مصرف بیش از حد کراتین کلسیم برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی افزایش وزن مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین افزایش تستسترون در بدن منابع غنی کلسیم سی دی اموزش بدنسازی آموزش بدنسازی حرفه ای تغذیه برای افزایش حجم منابع پروتئین مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی منابع اصلی کلسیم عضلات سینه راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی کراتین آموزش بدنسازی مبتدی عوارض کراتین رژیم غذایی افزایش حجم عضلات برنامه تمرینی حجمی بدنسازی افزایش تستسترون در بدنسازی آموزش حرفه ای بدنسازی افزایش تولید تستسترون چربی سوزی در بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com