تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - تستوسترون (تستوسترون پروپیونات)

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


تستوسترون (تستوسترون پروپیونات)

مرتبط با : معرفی دارو ها و مکمل های بدنسازی

تستوسترون (تستوسترون پروپیونات)

مطلب زیر فقط جنبه اطلاع رسانی دارد و از طرف اینجانب توصیه نمیشود



تستوسترون پروپیونات


تفاوت اصلی بین "پروپیونات" , "سی پیونات" و"انانتات" در طول مدت اثر آنهاست. در مقایسه با دو ترکیب دیگر "پروپیونات" معمولا مدت اثر کوتاهتری دارد. طول اثر این دارو معمولا بین 1 الی 2 روز است. علاوه بر این, احتباس آب و املاح کمتری را سبب می شود. این دارو به علت اینکه سریعتر از بقیه جذب بدن می شود, معمولا در کوتاه مدت باعث افزایش مطلوب انرژی, قدرت و وزن می گردد.


طریقه مصرف :


بهترین نتیجه از مصرف این دارو زمانی حاصل می شود که روزانه یا یک روز در میان به مقدار 50 الی 100 میلی گرم از این دارو تزریق گردد. این دارو در ترکیب با استروئیدهای دیگر معمولا موثرتر عمل می کند. تزریق 100 میلی گرم از این دارو هر دو روز یکبار با 50 میلی گرم "وینسترول دپو" به صورت 2 روز یک بار و مصرف 30 میلی گرم "دیانابول" در روز بسیار تاثیر بخش بوده است. برای جلوگیری از احتباس آب و املاح نیز میتوان از "نولوادکس" و "پروویرون" بهره برد. ترکیب 100 میلی گرم "تستوسترون پروپیونات", به صورت هر 2 روز یکبار و 50 میلی گرم "وینسترول دپو" در روز یا 76 میلی گرم "پارابولان" به صورت هر 2 روز یکبار و 25 میلی گرم "اکساندرولون" در روز برای عضله سازی سریع کاملا ایده آل است.


عوارض جانبی :


اگر چه عوارض جانبی این دارو همانند "انانتات" و "سی پیونات" است اما معمولا کمتر از عوارض دو داروی فوق دامنگیر ورزشکاران میشود. در صورت مصرف دزهای بالا, این دارو موجب بروز عوارضی همچون : آکنه, ریزش موی سر و خشونت صدا می شود. افزایش شدید میل جنسی در هر دو جنس مردان و زنان نیز با مصرف این دارو گزارش شده, اما علیرغم میزان بالای تبدیل این دارو به استروژن, عارضه ژینکوماستی ناشی از تزریق آن, معمولا کمتر از دو داروی دیگر گزارش شده است. به منظور جلوگیری از محدود شدن ترشح طبیعی هورمون های جنسی در مردان, مصرف این دارو همزمان با "HCG" و "کلوماید" توصیه می شود.


ماده موثر این دارو "تستوسترون پروپیونات" است. این ترکیب به صورت آمپولهای 100, 50 ,40 25, 10, 5 میلی گرم و تحت عناوین تجارتی گوناگون از قبیل:


تستوسترون - تستکس - هایبولین - اندرولان -اگو ویرون


و غیره در بازارهای جهانی به فروش می رسد.



برچسب ها : تستوسترون (تستوسترون پروپیونات) معرفی تستوسترون پروپیونات عوارض جانبی تستوسترون پروپیونات طریقه مصرف تستوسترون پروپیونات درباره تستوسترون پروپیونات توصیه تستوسترون پروپیونات

نوشته شده توسط سیاوش اسدی در چهارشنبه 24 آبان 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
منابع غنی پروتئین منابع پروتئین منابع اصلی کلسیم افزایش حجم برنامه تمرینی حجمی بدنسازی گیاهان غنی از کلسیم مواد غذایی پروتئین دار اموزش بدنسازی افزایش وزن افزایش تستسترون در بدنسازی پروتئین در چه موادی بیشتر است افزایش حجم عضلات بدن برنامه تمرینی بدنسازی کراتین چیست عضلات سینه منابع اصلی کلسیم عبارتند منابع غنی کلسیم بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی عوارض مصرف بیش از حد کراتین چربی سوزی برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی افزایش تستسترون در بدن عوارض کراتین افزایش حجم عضلات سینه افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین آموزش بدنسازی حرفه ای سی دی اموزش بدنسازی آموزش حرفه ای بدنسازی پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است تغذیه برای افزایش حجم عضلات چربی سوزی در بدنسازی کراتین کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد منابع غنی و سرشار پروتئین مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم کلسیم ضررهای کراتین برای بدن برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی برنامه تمرینی حرفه ای پرس سینه رژیم غذایی افزایش حجم عضلات مواد مغذی لازم برای عضلات افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام آموزش بدنسازی مبتدی تغذیه برای افزایش حجم افزایش تولید تستسترون پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com