تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - از خوردن موز غافل نشوید

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


از خوردن موز غافل نشوید

مرتبط با : تغذیه بدنسای و سلامت

از خوردن موز غافل نشویدبه گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این میوه غنی از انرژی، منبع سرشاری از پتاسیم است. این ماده معدنی به حفظ تعادل فشار خون و عملكرد قلب كمك شایانی می‌كند.پزشكان می‌گویند، یك موز متوسط 467 میلی‌گرم پتاسیم و تنها یك میلی‌گرم سدیم دارد و به همین دلیل خوردن روزانه یك موز، از بالا رفتن فشار خون جلوگیری می‌كند.از سوی دیگر میزان فیبر موجود در موز بسیار قابل توجه است و این در حالی استكه تحقیقات نشان می‌دهد خوردن میوه‌های غنی از فیبر از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می‌كند.اخیرا نیز یك نظریه جدید مطرح شده و آن این است كه می توان با خوردن موز،استخوان‌سازی كرد. به گفته محققان، خوردن موز به جذب كلسیم در بدن كمك می كند و به همین دلیل سلامت استخوان‌ها را تضمین كرده و از افت كلسیم در آنها جلوگیری می‌كند.تاثیر موز در درمان زخم معده هم از مدت‌ها پیش به اثبات رسیده است. تركیب ساده شیر و موز، اكسیری جادویی برای مرهم نهادن بر زخم معده و ترشحبیش از حد اسید معده است. علاوه بر این اگر به سلامتی چشمانتان می‌اندیشید از خوردن موز غافل نشوید.

برچسب ها : تغذیه

نوشته شده توسط جواد تی اچ در شنبه 11 آذر 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
منابع غنی پروتئین عوارض مصرف بیش از حد کراتین مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم سی دی اموزش بدنسازی کلسیم افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی آموزش بدنسازی حرفه ای افزایش تولید تستسترون افزایش تستسترون در بدن رژیم غذایی افزایش حجم عضلات کراتین تغذیه برای افزایش حجم مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی منابع غنی و سرشار پروتئین افزایش وزن چربی سوزی عوارض کراتین افزایش حجم عضلات بدن عضلات سینه افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی منابع اصلی کلسیم مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین برنامه تمرینی بدنسازی پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد پروتئین در چه موادی بیشتر است آموزش بدنسازی مبتدی اموزش بدنسازی برنامه تمرینی حجمی بدنسازی کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد مواد غذایی پروتئین دار منابع اصلی کلسیم عبارتند افزایش تستسترون در بدنسازی افزایش حجم مواد مغذی لازم برای عضلات منابع غنی کلسیم افزایش حجم عضلات سینه تغذیه برای افزایش حجم عضلات برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی کراتین چیست منابع پروتئین چربی سوزی در بدنسازی پرس سینه برنامه تمرینی حرفه ای ضررهای کراتین برای بدن آموزش حرفه ای بدنسازی گیاهان غنی از کلسیم راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com