تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - غذاهای مفید برای جبران کم آبی بدن

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


غذاهای مفید برای جبران کم آبی بدن

مرتبط با : تغذیه بدنسای و سلامت

پزشکان توصیه می‌کنند از آنجا که تامین حجم آب مورد نیاز بدن در طول روز برای حفظ سلامت و بهبود عملکرد بافت‌ها و اعضای مختلف ضروری است لذا افرادی که عادت به خوردن آب کافی ندارند می‌توانند برای جبران کم آبی بدن که عامل بسیاری از بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمی است برخی از مواد غذایی مفید را به رژیم غذایی خود اضافه کنند. 
 
به گزارش ایسنا، همه ما می‌دانیم که 70 درصد از حجم بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد به این ترتیب برای اینکه فعالیت‌ها و عملکردهای بدن خوب و درست انجام شوند، تامین آب مورد نیاز بدن الزامی است. 
 
به گزارش تورنتو نیوز، معمولا مهمترین منابع غذایی مفید برای تامین آب بدن شامل میوه‌های تازه‌ و آبدار، سبزیجات دارای برگهای پهن و سوپ‌های آبکی هستند. یکی از بهترین میوه‌های آبدار هندوانه است. پس از آن سیب، کیوی، گریپ فروت، توت فرنگی و انواع توت‌ها منابع مفیدی برای تامین آب بدن هستند. برای جبران کم آبی بدن نیز سبزیجات باید به صورت خام مصرف شوند چون طبخ آنها موجب کاهش حجم آب و رطوبت طبیعی‌شان می‌شود. 
 
سوپ سبزیجات نیز از مواد غذایی مهم و سودمند برای جبران کم آبی بدن است. 

برچسب ها : آب

نوشته شده توسط جواد تی اچ در جمعه 1 دی 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
افزایش حجم عضلات سینه افزایش حجم عضلات بدن کلسیم افزایش تولید تستسترون پرس سینه پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد منابع اصلی کلسیم عبارتند افزایش تستسترون در بدن پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین ضررهای کراتین برای بدن منابع اصلی کلسیم کراتین عوارض کراتین برنامه تمرینی حرفه ای افزایش حجم رژیم غذایی افزایش حجم عضلات بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی آموزش حرفه ای بدنسازی عوارض مصرف بیش از حد کراتین عضلات سینه منابع غنی و سرشار پروتئین سی دی اموزش بدنسازی راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی تغذیه برای افزایش حجم مواد مغذی لازم برای عضلات کراتین چیست منابع غنی کلسیم مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی منابع غنی پروتئین چربی سوزی در بدنسازی کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد آموزش بدنسازی مبتدی افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام اموزش بدنسازی آموزش بدنسازی حرفه ای مواد غذایی پروتئین دار برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی افزایش تستسترون در بدنسازی گیاهان غنی از کلسیم مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم تغذیه برای افزایش حجم عضلات افزایش وزن پروتئین در چه موادی بیشتر است چربی سوزی منابع پروتئین برنامه تمرینی حجمی بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی برنامه تمرینی بدنسازی


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com