تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - کاهش کلسترول خون با مصرف اب سیب

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


کاهش کلسترول خون با مصرف اب سیب

مرتبط با : تغذیه بدنسای و سلامت

یک متخصص تغذیه گفت: آب میوه‌های طبیعی به دلیل ویتامین‌های موجود در خود علاوه بر تامین آب بدن و تامین ویتامین‌ها تا حد زیادی از بار بیماری‌‌ها کم می‌کند. 

 شیوا فرجی در گفت‌وگو با فارس در مورد خواص آب میوه‌های طبیعی اظهار داشت: در فصل سرما به دلیل سردی هوا افراد چندان احساس تشنگی نمی‌کنند ولی نباید فراموش کرد که آب بدن همواره باید تامین شود. 
 
وی بااشاره به اینکه آب میوه می‌تواند منبع خوبی برای تامین آب بدن به همراه ویتامین باشد گفت: همواره استفاده از آب میوه طبیعی را به جای آب میوه‌های صنعتی توصیه می‌کنیم چرا که آب میوه‌های صنعتی حاوی مقادیر زیادی شکر و نگهدارنده هستند که هر یک عوارض خاص خود را دارد. 
 
این متخصص تغذیه تاکید کرد: در فصل سرما هویج، سیب و پرتقال بهترین منبع برای تهیه آب میوه طبیعی هستند چرا که هم در بازار موجودند و هم حاوی ویتامین‌های گروه A, B و C هستند که از بروز سرماخوردگی جلوگیری می‌کنند. 
 
فرجی گفت: سیب حاوی پکتین است که این ماده در روده‌ها ژلی درست می‌کند که سموم را دفع و فعالیت دستگاه گوارشی را فعال و همچنین میزان کلسترول خون را تنظیم می‌کند. 
 
به گفته عضو انجمن تغذیه ایران مطالعه‌های بسیاری درباره مصرف سیب و آب آن انجام شده که نشان می‌دهد وجود آنتی‌اکسیدانی به نام «کوئرستین» در سیب میزان کلسترول بد خون را پایین می‌آورد و به این ترتیب احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته نیز به میزان قابل‌ملاحظه‌ای کم می‌شود. 
 
فرجی خاطرنشان کرد: همچنین پرتقال بهترین منبع ویتامین C و اسیدفولیک است و مصرف آن به خانم‌های باردار برای تقویت سیستم ایمنی بدن و رفع کم خونی بسیار توصیه می‌شود. 
 
این متخصص تغذیه تاکید کرد: همچنین افراد سالمند که معمولا با بیماری آرتروز دست به گریبانند می‌توانند با مصرف روزانه یک لیوان آب پرتقال تا حد زیادی از گسترش آن جلوگیری کنند.

برچسب ها : کلسترول خون

نوشته شده توسط جواد تی اچ در شنبه 23 دی 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی منابع پروتئین کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام تغذیه برای افزایش حجم عضلات پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد مواد مغذی لازم برای عضلات افزایش تولید تستسترون آموزش بدنسازی مبتدی عوارض کراتین کراتین چیست برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی منابع غنی کلسیم گیاهان غنی از کلسیم کلسیم تغذیه برای افزایش حجم مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی مواد غذایی پروتئین دار پرس سینه افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی ضررهای کراتین برای بدن منابع اصلی کلسیم منابع غنی و سرشار پروتئین منابع اصلی کلسیم عبارتند کراتین افزایش حجم عضلات بدن افزایش حجم چربی سوزی افزایش تستسترون در بدن راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی برنامه تمرینی بدنسازی برنامه تمرینی حرفه ای عوارض مصرف بیش از حد کراتین سی دی اموزش بدنسازی پروتئین در چه موادی بیشتر است برنامه تمرینی حجمی بدنسازی عضلات سینه پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است چربی سوزی در بدنسازی افزایش تستسترون در بدنسازی آموزش حرفه ای بدنسازی افزایش وزن منابع غنی پروتئین آموزش بدنسازی حرفه ای مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین افزایش حجم عضلات سینه اموزش بدنسازی مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم رژیم غذایی افزایش حجم عضلات بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com