تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - سرشانه دمبل ارنولدی

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


سرشانه دمبل ارنولدی

مرتبط با : برنامه تمرینی

 سرشانه دمبل ارنولدی

این حرکت توسط ارنولد شوارت زنگر ابداع شده و با نام خودش شهرت یافته نحوه انجام این حرکت

همانطور که در شکل میبینید مچها را در هنگام انجام این حرکت میچرخانیم بطوریکه وقتی وزنه را

پایین میاوریم کف دستان روبه ما خواهد بود.

این حرکت بیشتر بر سرشانه جلو نیرو وارد میکند





برچسب ها : سرشانه دمبل ارنولدی سرشانه دمبل حرکت سرشانه دمبل دمبل ارنولدی سرشانه دمبل آرنولدی

نوشته شده توسط سیاوش اسدی در سه شنبه 26 دی 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
منابع غنی و سرشار پروتئین افزایش حجم عضلات بدن راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی چربی سوزی در بدنسازی مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی ضررهای کراتین برای بدن منابع غنی پروتئین منابع اصلی کلسیم عبارتند تغذیه برای افزایش حجم افزایش وزن چربی سوزی پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد افزایش تستسترون در بدن آموزش حرفه ای بدنسازی رژیم غذایی افزایش حجم عضلات کراتین چیست پروتئین در چه موادی بیشتر است افزایش تولید تستسترون اموزش بدنسازی تغذیه برای افزایش حجم عضلات کراتین مواد مغذی لازم برای عضلات مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین پرس سینه منابع غنی کلسیم آموزش بدنسازی حرفه ای افزایش حجم کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد عضلات سینه آموزش بدنسازی مبتدی برنامه تمرینی حجمی بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی منابع اصلی کلسیم برنامه تمرینی حرفه ای برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی منابع پروتئین مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی مواد غذایی پروتئین دار برنامه تمرینی بدنسازی عوارض مصرف بیش از حد کراتین گیاهان غنی از کلسیم افزایش حجم عضلات سینه سی دی اموزش بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی افزایش تستسترون در بدنسازی عوارض کراتین کلسیم


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com