تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - بهترین زمان ورزش کردن

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


بهترین زمان ورزش کردن

مرتبط با : مطالب عمومی بدنسازی و پرورش اندام

دکتر بهزاد حیدرپور افزود: افراد بالای 35 سال به ویژه کارمندان و آنهایی که دارای زندگی کم تحرکی هستند باید ضمن مراجعه به پزشک، نسبت به بررسی مسائلی چون قند خون، فشار خون، چربی خون و دیگر فاکتورهای خطر اقدام نمایند، زیرا متاسفانه شمار زیادی از افرادی که مثلا مبتلا به دیابت هستند، از بیماری خود آگاهی ندارند و گاهی در مراجعه برای بررسی بیماری های دیگر و پس از انجام آزمایش ها معین می گردد که فرد به این بیماری مبتلا شده و این بی اطلاعی می تواند بر شدت بیماری بیافزاید.

وی، دومین گام در تغییر شیوه زندگی را گنجاندن یک برنامه ورزشی منظم دانست و گفت: توصیه می شود افراد به طور میانگین 3 تا 5 روز در هفته به انجام یک برنامه ورزشی هوازی با شدت متوسط بپردازند، بدین صورت که هربار بسته به شرایط فرد از 20 تا 60 دقیقه فعالیتهای ورزشی همچون پیاده روی تند، استفاده از دوچرخه ثابت یا متحرک، استفاده از دستگاه تردمیل یا شنا و به ویژه پیاده روی در استخر، ورزش های دسته جمعی همچون فوتبال و امثال آن را انجام دهد.

دکتر حیدرپور در تعریف شدت متوسط ورزش گفت: شدت متوسط به این معناست که ضربان قلب فرد 20 تا 30 ضربه بیشتر از حالت استراحت فرد باشد که به شکل ساده تر و براساس معیار درک شدت ورزش یا بُرگ اسکیل، شخص نتواند سه کلمه را یک نفس و پشت سرهم بیان کند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرماشاه درخصوص بهترین زمان انجام ورزش هم گفت: بهترین زمان برای ورزش کردن صبح های زود و قبل از صبحانه است و درصورتی که ورزش در این ساعت میسر نشد مردم می توانند در هر ساعتی از شبانه روز ورزش کنند، به شرطی که دوساعت از صرف وعده غذایی گذشته باشد.

دکتر حیدرپور توصیه کرد افراد در هنگام شروع و پایان ورزش حرکات کششی انجام دهند و بهتر آن است که 2 جلسه در هفته در کنار ورزش برنامه تقویت عضلات مثلا تمرین با وزنه را انجام دهند.

این پزشک کرمانشاهی یکی دیگر از مباحث مهم در تغییر شیوه زندگی را تغذیه عنوان نمود و گفت: تغییر شیوه زندگی بدون تغییر در برنامه تغذیه ممکن نمی شود. 

برچسب ها : بهترین زمان ورزش کردن

نوشته شده توسط جواد تی اچ در جمعه 11 اسفند 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
برنامه تمرینی حرفه ای پرس سینه تغذیه برای افزایش حجم مواد غذایی پروتئین دار افزایش تولید تستسترون برنامه تمرینی بدنسازی کراتین چیست افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام منابع غنی کلسیم برنامه تمرینی حجمی بدنسازی آموزش بدنسازی مبتدی افزایش وزن افزایش حجم عضلات سینه افزایش حجم عضلات بدن مواد مغذی لازم برای عضلات مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین سی دی اموزش بدنسازی آموزش حرفه ای بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی گیاهان غنی از کلسیم بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی منابع پروتئین افزایش تستسترون در بدنسازی چربی سوزی در بدنسازی مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی پروتئین در چه موادی بیشتر است کلسیم پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد چربی سوزی افزایش حجم تغذیه برای افزایش حجم عضلات منابع اصلی کلسیم عبارتند رژیم غذایی افزایش حجم عضلات آموزش بدنسازی حرفه ای برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی ضررهای کراتین برای بدن مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم منابع غنی و سرشار پروتئین عضلات سینه راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی منابع غنی پروتئین افزایش تستسترون در بدن عوارض کراتین کراتین منابع اصلی کلسیم برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی عوارض مصرف بیش از حد کراتین پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد اموزش بدنسازی


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com