تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - نان های بدون سبوس جذب پروتئین را کاهش می دهد

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


نان های بدون سبوس جذب پروتئین را کاهش می دهد

مرتبط با : مطالب عمومی تغذیه بدنسای و سلامت

نان های بدون سبوس از جمله نان های فانتزی به علت داشتن بی کربنات جذب مواد غذایی را مختل و جذب پروتئین ها را کاهش می دهد.
دکتر ایرج خسرونیا متخصص گوارش و کبد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: نان های بدون سبوس به علت داشتن بی کربنات و جوش شیرین خاصیت اسیدی معده را از بین می برند و محیط معده را قلیایی می کنند.
خسرونیا اظهار داشت: محیط معده در حالت طبیعی اسیدی است و جذب مواد در محیط اسیدی صورت می گیرد اما نان های فانتزی و بدون سبوس با قلیایی کردن معده جذب مواد غذایی از جمله پروتئین ها را با اختلال روبرو می کنند.
وی با بیان اینکه در محیط اسیدی وجود آنزیم های گاسترین و پپتن وجود دارند خاطرنشان کرد: نان های بدون سبوس با قلیایی کردن معده جذب مواد غذایی از جمله پروتئین ها را با اختلال روبرو می کنند.
خسرونیا افزود: نان های بدون سبوس گاسترین و پپتن معده را از بین می برند و علاوه بر بروز رفلاکس های معده در جذب پروتئین ها، ویتامین ها و سایر مواد غذایی اختلال ایجاد می کند.
وی افزود: این نان ها همچنین باعث افزایش وزن نیز می شوند که این افزایش وزن و چربی نیز روند طبیعی جذب مواد غذایی را کاهش می دهد.


برچسب ها : نان های بدون سبوس جذب پروتئین را کاهش می دهد تاثیرهای نان بدون سبوس اثرات نان بدون سبوس نان بدون سبوس چه تاثیری در بدن دارد نان بدون سبوس

نوشته شده توسط سیاوش اسدی در جمعه 11 اسفند 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم منابع اصلی کلسیم عبارتند برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی کلسیم منابع اصلی کلسیم پرس سینه ضررهای کراتین برای بدن افزایش وزن اموزش بدنسازی آموزش بدنسازی حرفه ای برنامه تمرینی حرفه ای برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی افزایش تولید تستسترون آموزش حرفه ای بدنسازی پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی کراتین برنامه تمرینی بدنسازی افزایش حجم عضلات سینه بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی افزایش تستسترون در بدن مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین تغذیه برای افزایش حجم برنامه تمرینی حجمی بدنسازی مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی مواد مغذی لازم برای عضلات چربی سوزی سی دی اموزش بدنسازی منابع پروتئین منابع غنی و سرشار پروتئین افزایش تستسترون در بدنسازی چربی سوزی در بدنسازی مواد غذایی پروتئین دار منابع غنی پروتئین پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد گیاهان غنی از کلسیم عوارض مصرف بیش از حد کراتین کراتین چیست پروتئین در چه موادی بیشتر است آموزش بدنسازی مبتدی افزایش حجم رژیم غذایی افزایش حجم عضلات کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد منابع غنی کلسیم تغذیه برای افزایش حجم عضلات افزایش حجم عضلات بدن عوارض کراتین عضلات سینه افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com