تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - نان های بدون سبوس جذب پروتئین را کاهش می دهد

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


نان های بدون سبوس جذب پروتئین را کاهش می دهد

مرتبط با : مطالب عمومی تغذیه بدنسای و سلامت

نان های بدون سبوس از جمله نان های فانتزی به علت داشتن بی کربنات جذب مواد غذایی را مختل و جذب پروتئین ها را کاهش می دهد.
دکتر ایرج خسرونیا متخصص گوارش و کبد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: نان های بدون سبوس به علت داشتن بی کربنات و جوش شیرین خاصیت اسیدی معده را از بین می برند و محیط معده را قلیایی می کنند.
خسرونیا اظهار داشت: محیط معده در حالت طبیعی اسیدی است و جذب مواد در محیط اسیدی صورت می گیرد اما نان های فانتزی و بدون سبوس با قلیایی کردن معده جذب مواد غذایی از جمله پروتئین ها را با اختلال روبرو می کنند.
وی با بیان اینکه در محیط اسیدی وجود آنزیم های گاسترین و پپتن وجود دارند خاطرنشان کرد: نان های بدون سبوس با قلیایی کردن معده جذب مواد غذایی از جمله پروتئین ها را با اختلال روبرو می کنند.
خسرونیا افزود: نان های بدون سبوس گاسترین و پپتن معده را از بین می برند و علاوه بر بروز رفلاکس های معده در جذب پروتئین ها، ویتامین ها و سایر مواد غذایی اختلال ایجاد می کند.
وی افزود: این نان ها همچنین باعث افزایش وزن نیز می شوند که این افزایش وزن و چربی نیز روند طبیعی جذب مواد غذایی را کاهش می دهد.


برچسب ها : نان های بدون سبوس جذب پروتئین را کاهش می دهد تاثیرهای نان بدون سبوس اثرات نان بدون سبوس نان بدون سبوس چه تاثیری در بدن دارد نان بدون سبوس

نوشته شده توسط سیاوش اسدی در جمعه 11 اسفند 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
منابع غنی و سرشار پروتئین برنامه تمرینی بدنسازی منابع اصلی کلسیم منابع غنی کلسیم افزایش تستسترون در بدنسازی آموزش بدنسازی مبتدی افزایش حجم مواد غذایی پروتئین دار پروتئین در چه موادی بیشتر است منابع اصلی کلسیم عبارتند افزایش تستسترون در بدن افزایش حجم عضلات سینه سی دی اموزش بدنسازی پرس سینه عوارض کراتین برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی افزایش حجم عضلات بدن منابع پروتئین پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است منابع غنی پروتئین آموزش بدنسازی حرفه ای رژیم غذایی افزایش حجم عضلات تغذیه برای افزایش حجم عضلات کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد چربی سوزی برنامه تمرینی حجمی بدنسازی راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی آموزش حرفه ای بدنسازی افزایش وزن افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی برنامه تمرینی حرفه ای مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم عوارض مصرف بیش از حد کراتین چربی سوزی در بدنسازی عضلات سینه تغذیه برای افزایش حجم کراتین برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی کراتین چیست کلسیم افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد ضررهای کراتین برای بدن اموزش بدنسازی افزایش تولید تستسترون گیاهان غنی از کلسیم مواد مغذی لازم برای عضلات بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com