تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - چگونه با خیار چربی‌سوزی کنیم؟!

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


چگونه با خیار چربی‌سوزی کنیم؟!

مرتبط با : تغذیه بدنسای و سلامت

خیار یک ماده غذایی پر ارزش است که در صورتی که به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد می تواند به عنوان یک چربی سوز قوی به کار رود. 
 
برای بسیاری از ما خیار تنها یک گونه صیفی یا میوه خوشمزه است که از آن در میهمانی ها در کنار سایر میوه ها استفاده می کنیم و شاید تا به امروز خیلی به خواص و توانایی این گیاه سبز رنگ دقت نکرده بودیم. این میوه دارای مقادیر زیادی ویتامین ث است که می تواند در نقش چربی سوز به کار رود. در این مطلب شما را با روشهایی برای چربی سوزی با خیار آشنا می کنیم. 
 
_ یک عدد خیار خرد شده، مقداری تمشک و نعنا را به همراه ۳۵۰ گرم ماست و مقداری یخ درون دستگاه مخلوط کن بریزید و به خوبی ترکیب کنید. این ترکیب می تواند به عنوان یک نوشیدنی تقویتی و همچنین چربی سوز عالی برای زمان پس از تمرین عمل کند. فراموش نکنید که کلسیم موجود در ماست میز یک چربی سوز ایده آل است. 
 
_ یک ترکیب مناسب دیگر که از آن می توان به عنوان یک وعده غذایی کامل نیز بهره برد، ترکیب ۱۰۰ گرم پنیر فتا، یک خیار خرد شده، یک قاشق غذا خوری ماست و ۱۰۰ گرم زیتون سیاه است. باید گفت که پنیر فتا یک منبع مناسب ویتامین ب۲ است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و در ترکیب با خیار و ماست به چربی سوزی بیشتر منجر می شود. 
 
_ آیا تا به حال در مورد سوپ خیار شنیده بودید؟ برای درست کردن این سوپ کافی است که تخم های خیارها را خارج کنید و سپس آنها را به مدت ۲ دقیقه تفت دهید. سپس خیارها را ۵۰۰ میلی لیتر آب مرغ و یک پیاز خرد شده ترکیب کنید. این مخلوط را با حرارت بپزید و مقداری پودر فلفل نیز به آن اضافه کنید. این سوپ شدیدا متابولیسم بدن شما را فعال کرده و به شما در چربی سوزی کمک خواهد کرد. 
 
_ اما فرمول نهایی ما برای شما یک ترکیب سالم دیگر است که بر اساس ترکیب یک خیار بزرگ خرد شده با سیر حب شده است. این ترکیب را با مقداری نعنا ترکیب کرده و مقداری خامه ترش را نیز به آن اضافه کنید. از این ترکیب سس گونه می توانید در کنار ماهی قزل آلا استفاده کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شده است که سیر نیز دارای ترکیبهایی است که چربی سوز هستند. 

برچسب ها : چگونه با خیار چربی‌سوزی کنیم؟! چربی سوزی طبیعی چربی سوزی با میوه لاغری با میوه لاغری طبیعی لاغر شدن طبیعی چربی سوزی بی ضرر

نوشته شده توسط جواد تی اچ در یکشنبه 13 اسفند 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
افزایش تستسترون در بدنسازی راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی افزایش تولید تستسترون افزایش حجم برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی کراتین آموزش حرفه ای بدنسازی منابع اصلی کلسیم منابع پروتئین مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم افزایش تستسترون در بدن اموزش بدنسازی پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد منابع غنی و سرشار پروتئین پرس سینه برنامه تمرینی حرفه ای منابع اصلی کلسیم عبارتند چربی سوزی در بدنسازی چربی سوزی افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی کلسیم پروتئین در چه موادی بیشتر است مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی افزایش حجم عضلات سینه گیاهان غنی از کلسیم افزایش حجم عضلات بدن رژیم غذایی افزایش حجم عضلات پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است تغذیه برای افزایش حجم عضلات سینه منابع غنی پروتئین بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی آموزش بدنسازی مبتدی برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی منابع غنی کلسیم افزایش وزن مواد غذایی پروتئین دار عوارض کراتین سی دی اموزش بدنسازی کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد برنامه تمرینی حجمی بدنسازی مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین برنامه تمرینی بدنسازی ضررهای کراتین برای بدن افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام آموزش بدنسازی حرفه ای مواد مغذی لازم برای عضلات عوارض مصرف بیش از حد کراتین کراتین چیست تغذیه برای افزایش حجم عضلات


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com