تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - ۸ غذایی مقوی برای خانم ها!

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


۸ غذایی مقوی برای خانم ها!

مرتبط با : تغذیه بدنسای و سلامت

به گزارش جهان به نقل از جام، سیب سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد:سیب ها غنی از كوئرستین ،آنتی اكسیدانت هایی كه می توانند بدن شما را در مقابله با بیماری ها مقاوم تر سازند،هستند.مطالعات نشان می دهد كه افرادی كه كوئرتنین بیشتری مصرف می كنند در مقابل بیماری هایی هم چون عفونت های تنفسی توان مقابله ی بالاتری دارند

عدس منبع تامین آهن است:عدس ها كالری پایینی دارند و حدود ۳۰ درصد از آهن مورد نیاز بدن با یك فنجان از آن تامین می شود.۱۲ درصد از خانم های جوان ذخیره ی آهن كمی دارند،و این در آینده منجر به آنمی می شود.اما مطالعات نشان می دهد حتی خانمی كه دچار آنمی نیست و مقداری كم خون است نسبت به خانم هایی كه در سطح نرمال هستند دارای عملكرد های پایین تر هستند.

بروكلی با چروك می جنگد:یك فنجان بروكلی ۱۰۰ درصد از ویتامین سی لازم برای تولید كلاژن را كه به پوست می دهد را دارد.بروكلی هم چنین غنی از كاروتن بتا است كه بدن آن را به ویتامین اِی تبدیل می كند.این ویتامین به برگشت سلول ها كمك می كند و سلول های قدیمی پوست را با سلول های جدید جایگزین می كند.

سیب زمینی حاوی تركیبات ضد چربی است:سیب زمینی به بدن توان مقابله در مقابل امراض قلبی را می دهد و فشار خون را پایین می آورد.
اسفناج از مواد مغذی تشكیل شده است،این برگ سبز حاوی ویتامین كا می باشد و هم چنین حاوی كلسیم و منیزم نیز می باشد.یك دسته ی كوچك آن می تواند پوكی استخوان ها را به تعویق بیاندازد.ویتامین ب موجود در آن نیز از نواقص تولد جلوگیری می كند.

شكلات تیره باعث كاهش استرس می شود:شكلات تیره در مقابل امراض مقاومت می كند .محققان اروپایی دریافتند كه افرادی كه به مدت دو هفته هر روز یك انس از شكلات تلخ مصرف كنند سطح هورمون كورتیزول آن ها پایین تر است و احساس خمودگی كمتری دارند.كورتیزول باعث یك رشد موقت در فشار خون می شود.

قارچ ها آنتی اكسیدانت های ضد سرطانی دارند،مطالعات نشان می دهد كه كسانی كه قارچ مصرف می كنند ۶۴ درصد خطر ابتلا به سرطان سینه در آن ها كاهش می یابد.پروتئین موجود در آن به تولید استرو‍ژن كه فاكتور اصلی سرطان سینه است كمك می كند.

آووكادو سرشار از چربی های غیراشباع هستند .تحقیقات نشان داده است كه كسانی كه به مقدار بیشتری از این اسیدهای چرب استفاده می كنند علاوه بر سلامت جسمانی از اندامی ایده آل نیز برخوردارند.

برچسب ها : ۸ غذایی مقوی برای خانم ها!

نوشته شده توسط جواد تی اچ در پنجشنبه 22 فروردین 1392

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی کلسیم افزایش تستسترون در بدن عوارض کراتین افزایش وزن اموزش بدنسازی کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی مواد غذایی پروتئین دار پروتئین در چه موادی بیشتر است آموزش بدنسازی مبتدی کراتین چیست مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم منابع اصلی کلسیم عبارتند منابع غنی و سرشار پروتئین بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی تغذیه برای افزایش حجم عضلات افزایش تستسترون در بدنسازی افزایش حجم سی دی اموزش بدنسازی چربی سوزی در بدنسازی کراتین عضلات سینه مواد مغذی لازم برای عضلات برنامه تمرینی بدنسازی پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است گیاهان غنی از کلسیم منابع غنی پروتئین منابع اصلی کلسیم افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام منابع غنی کلسیم تغذیه برای افزایش حجم رژیم غذایی افزایش حجم عضلات پرس سینه پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد برنامه تمرینی حجمی بدنسازی افزایش حجم عضلات بدن ضررهای کراتین برای بدن آموزش بدنسازی حرفه ای راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی عوارض مصرف بیش از حد کراتین افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی برنامه تمرینی حرفه ای مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین منابع پروتئین چربی سوزی افزایش تولید تستسترون آموزش حرفه ای بدنسازی افزایش حجم عضلات سینه


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com