تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - مهمترین منبع ویتامین D شناخته شد

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


مهمترین منبع ویتامین D شناخته شد

مرتبط با : ویتامین ها و پروتئین ها

نقش اصلی ویتامین D، حفظ سلامت استخوان هاست.مهمترین منبع طبیعی این ویتامین، نور خورشید است ولی به دلیل زندگی آپارتمان نشینی اکثر افراد با کمبود ویتامین D مواجه هستند.

در اکثر موارد پزشکان داروهای مکمل را برای جبران این کمبود توصیه می کنند که استفاده از آنها در دراز مدت عوارضی را به دنبال دارد.

محققان به تازگی دریافتند که مصرف روزانه قارچ، تمام ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین می کند و به هیچ داروی مکملی نیاز نیست.

قارچ در برابر اشعه ماورای بنش خورشید ویتامین D تولید می کند که تمام این ویتامین با مصرف آن به انسان منتقل می شود.

برخی از فواید ویتامین D عبارتند از :

• جلوگیری از پوکی استخوان
• جلوگیری از ابتلا به بیماری ام اس
• کاهش احتمال بروز سرطان
• پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی
• افزایش عملکرد مغز
• افزایش ترشح انسولین
• محافظت از بدن در برابر انواع تشعشعات
• جلوگیری از آرتریت روماتوئید
• جلوگیری از بروز التهاب در بدن

علاوه بر تامین ویتامین D مورد نیاز بدن، قارچ برای درمان آسم، دیابت، کاهش فشار خون، افزایش ایمنی بدن، افزایش ذخیره کلسیم بدن، درمان اختلالات عصبی و حفظ سلامت کبد بسیار مفید است

برچسب ها : مهمترین منبع ویتامین D شناخته شد ویتامین D منبع

نوشته شده توسط جواد تی اچ در یکشنبه 8 اردیبهشت 1392

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی چربی سوزی کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد چربی سوزی در بدنسازی کراتین منابع غنی و سرشار پروتئین افزایش تولید تستسترون عوارض کراتین مواد مغذی لازم برای عضلات منابع اصلی کلسیم عبارتند مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین افزایش وزن مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی عضلات سینه آموزش بدنسازی حرفه ای پروتئین در چه موادی بیشتر است مواد غذایی پروتئین دار آموزش بدنسازی مبتدی کلسیم اموزش بدنسازی رژیم غذایی افزایش حجم عضلات منابع غنی کلسیم مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم کراتین چیست منابع پروتئین برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی افزایش حجم عوارض مصرف بیش از حد کراتین پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است پرس سینه افزایش تستسترون در بدنسازی افزایش حجم عضلات سینه سی دی اموزش بدنسازی منابع اصلی کلسیم آموزش حرفه ای بدنسازی منابع غنی پروتئین پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی ضررهای کراتین برای بدن برنامه تمرینی حرفه ای گیاهان غنی از کلسیم برنامه تمرینی بدنسازی تغذیه برای افزایش حجم تغذیه برای افزایش حجم عضلات افزایش تستسترون در بدن افزایش حجم عضلات بدن


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com