تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - درمان افسردگی با مواد غذایی مناسب

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


درمان افسردگی با مواد غذایی مناسب


با پیشرفت علم، ارتباط بین سلامت ذهنی و روحی با نوع غذا و نوشیدنی اثبات شده است. ولی با این همه برای درمان مشکلات روانی، بیشتر از داروهای روان درمان استفاده می شود. در حالیکه بجای دارو، می توان از جایگزین های آن مثل غذا که هم در دسترس و هم مناسب تر است ، استفاده کرد.

هر یک از افراد در زندگی روزمره خود با نشیب و فرازهای احساسات روبرو هستند مثل شادی و غم، رضایت و دلسردی، خنده و گریه.


این مطلب ادامه دارد

برای خواندن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید




نوشته شده توسط سیاوش اسدی در پنجشنبه 31 فروردین 1391

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
افزایش تستسترون در بدنسازی کراتین عضلات سینه منابع پروتئین کلسیم کراتین چیست افزایش حجم عضلات بدن منابع اصلی کلسیم عبارتند بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی آموزش حرفه ای بدنسازی عوارض مصرف بیش از حد کراتین مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین آموزش بدنسازی مبتدی پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است مواد مغذی لازم برای عضلات افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام برنامه تمرینی حجمی بدنسازی تغذیه برای افزایش حجم مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم پروتئین در چه موادی بیشتر است چربی سوزی در بدنسازی رژیم غذایی افزایش حجم عضلات منابع غنی کلسیم سی دی اموزش بدنسازی پرس سینه افزایش تستسترون در بدن منابع غنی و سرشار پروتئین برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی افزایش تولید تستسترون افزایش حجم افزایش حجم عضلات سینه تغذیه برای افزایش حجم عضلات کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی آموزش بدنسازی حرفه ای منابع غنی پروتئین عوارض کراتین منابع اصلی کلسیم مواد غذایی پروتئین دار اموزش بدنسازی برنامه تمرینی حرفه ای گیاهان غنی از کلسیم برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی افزایش وزن ضررهای کراتین برای بدن پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com