تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - تمرین بدنسازی در ماه مبارک رمضان

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


تمرین بدنسازی در ماه مبارک رمضان

مرتبط با : مطالب عمومی

تمرین بدنسازی در ماه مبارک رمضان,تمرین های بدنسازی در ماه مبارک رمضان,تمرین بدنسازی با روزه,روزه داری و بدنسازی,بدنسازی و روزه داری,روزه داری همراه با بدنسازی,بدنسازی همراه با روزه داری,ورزش بدنسازی با زبان روزه,

تمرین :تمرین های بدنسازی همانگونه که میدانید نیازمند انرژی زیادی میباشد زمان تمرین در ماه مبارک رمضان بیشتر به خود فرد بستگی دارد , بنابر زمان بندی هر فرد متفاوت بوده و باید برای خود یک زمانبندی تعیین کند.
تمرین در زمان صبح بهتر از وقت دیگری مانند ظهر در زمان ماه مبارک رمضان میباشد زیرا در صبح زود هیچ انرژی یا کربوهیدراتی از بدن کم نشده و میتوان در این زمان بهتر تمرین کرد البته نه به مانند روزهای دیگر
بعد از افطار نیز زمان مناسبی برای تمرین میباشد
زیرا حداقل نیم ساعت پس از افطار کربوهیدرات لازم جذب شده و میتوان تمرینات را پس از افطار انجام داد



برچسب ها : تمرین بدنسازی در ماه مبارک رمضان تمرین های بدنسازی در ماه مبارک رمضان تمرین بدنسازی با روزه روزه داری و بدنسازی بدنسازی و روزه داری روزه داری همراه با بدنسازی بدنسازی همراه با روزه داری ورزش بدنسازی با زبان روزه

نوشته شده توسط سیاوش اسدی در سه شنبه 18 تیر 1392

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین منابع اصلی کلسیم افزایش تولید تستسترون اموزش بدنسازی برنامه تمرینی بدنسازی برنامه تمرینی حجمی بدنسازی مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی افزایش وزن آموزش حرفه ای بدنسازی گیاهان غنی از کلسیم افزایش حجم عضلات سینه افزایش تستسترون در بدن بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی کلسیم برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی منابع غنی کلسیم سی دی اموزش بدنسازی کراتین چیست آموزش بدنسازی حرفه ای چربی سوزی در بدنسازی برنامه تمرینی حرفه ای مواد مغذی لازم برای عضلات پرس سینه پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد کراتین مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم ضررهای کراتین برای بدن تغذیه برای افزایش حجم عضلات منابع اصلی کلسیم عبارتند راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی منابع غنی و سرشار پروتئین افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی پروتئین در چه موادی بیشتر است مواد غذایی پروتئین دار افزایش حجم عضلات بدن عوارض کراتین عوارض مصرف بیش از حد کراتین تغذیه برای افزایش حجم عضلات سینه کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد منابع غنی پروتئین چربی سوزی افزایش تستسترون در بدنسازی افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است آموزش بدنسازی مبتدی افزایش حجم رژیم غذایی افزایش حجم عضلات منابع پروتئین


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com