تبلیغات
بدنسازی و پرورش اندام - تمرین بدنسازی در ماه مبارک رمضان

  صفحه نخست | آرشیو مطالب | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | خانگی سازی | ذخیره صفحه | لینك آر اس اس |

 

کاربر مهمان، خوش آمديد به .:: بدنسازی و پرورش اندام ::.

 

موضوعات


آرشیو ماهیانه
اسفند 1393
دی 1393
تیر 1393
اسفند 1392
دی 1392
آبان 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
آرشیو کامل

لینک دوستان

آمار بازدید

نویسندگان :
» سیاوش اسدی
» جواد تی اچ

آمار وبلاگ :
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین به روز رسانی :
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :


بدنسازی و پرورش اندام آموزش مبتدی و حرفه ای

 


تمرین بدنسازی در ماه مبارک رمضان

مرتبط با : مطالب عمومی

تمرین بدنسازی در ماه مبارک رمضان,تمرین های بدنسازی در ماه مبارک رمضان,تمرین بدنسازی با روزه,روزه داری و بدنسازی,بدنسازی و روزه داری,روزه داری همراه با بدنسازی,بدنسازی همراه با روزه داری,ورزش بدنسازی با زبان روزه,

تمرین :تمرین های بدنسازی همانگونه که میدانید نیازمند انرژی زیادی میباشد زمان تمرین در ماه مبارک رمضان بیشتر به خود فرد بستگی دارد , بنابر زمان بندی هر فرد متفاوت بوده و باید برای خود یک زمانبندی تعیین کند.
تمرین در زمان صبح بهتر از وقت دیگری مانند ظهر در زمان ماه مبارک رمضان میباشد زیرا در صبح زود هیچ انرژی یا کربوهیدراتی از بدن کم نشده و میتوان در این زمان بهتر تمرین کرد البته نه به مانند روزهای دیگر
بعد از افطار نیز زمان مناسبی برای تمرین میباشد
زیرا حداقل نیم ساعت پس از افطار کربوهیدرات لازم جذب شده و میتوان تمرینات را پس از افطار انجام داد



برچسب ها : تمرین بدنسازی در ماه مبارک رمضان تمرین های بدنسازی در ماه مبارک رمضان تمرین بدنسازی با روزه روزه داری و بدنسازی بدنسازی و روزه داری روزه داری همراه با بدنسازی بدنسازی همراه با روزه داری ورزش بدنسازی با زبان روزه

نوشته شده توسط سیاوش اسدی در سه شنبه 18 تیر 1392

نظرات (

مطالب پیشین

عوارض مصرف بیش از حد کراتین
مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی
برنامه تمرینی حجمی بدنسازی
برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی
راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی
گیاهان غنی از کلسیم
پروتئین در چه چیزها و غذا هایی وجود دارد ؟
آموزش جامع بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای
افزایش قدرت پرس سینه
برنامه تمرینی قدرتی عضله ساز
اسپری موبر تضمینی بدون ضرر
کاهش تجمع چربی ها (روش های رفع سلولیت)
آیا ورزش در لاغری موثر است ؟
تمرین با وزن بدن برای بالا تنه بدون وزنه
روش های سوزاندن سریع چربی شکم
لیست کامل مطالب ارسالی


مکان تبلیغات شما
مدیر : سیاوش اسدی


پیوندهای روزانه
پارکت چوبی طبیعی شرکت صدرا چوب ارس
پارکت چوبی طبیعی

تمام لینکها
ارسال لینک


اَبر برچسبها
منابع پروتئین افزایش حجم عضلات بدن افزایش حجم عضلات سینه پروتئین در چه غذا ها و موادی وجود دارد افزایش تستسترون در بدنسازی پروتئین در چه غذاهایی بیشتر است برنامه تمرینی بدنسازی منابع اصلی کلسیم عبارتند پروتئین در چه موادی بیشتر است افزایش قدرت پرس سینه زنی بدنسازی و پرورش اندام اموزش بدنسازی آموزش حرفه ای بدنسازی عضلات سینه عوارض کراتین مواد غذایی منیزیم دار دارای منیزیم افزایش تستسترون در بدن افزایش قدرت پرس سینه در بدنسازی منابع غنی و سرشار پروتئین کراتین برای بدن چه ضررهایی دارد منابع غنی کلسیم مواد مغذی لازم برای عضلات کراتین بدنسازی برنامه تمرینی مبتدی افزایش وزن مواد غذایی مناسب برای رشد عضلات و بدنسازی چربی سوزی مواد غذایی کراتین دار دارای کراتین افزایش حجم افزایش تولید تستسترون منابع غنی پروتئین تغذیه برای افزایش حجم عضلات پرس سینه تغذیه برای افزایش حجم مواد غذایی پروتئین دار منابع اصلی کلسیم کلسیم آموزش بدنسازی حرفه ای برنامه تمرینی حجمی بدنسازی آموزش بدنسازی مبتدی راه و روش های افزایش تستسترون به طور طبیعی رژیم غذایی افزایش حجم عضلات سی دی اموزش بدنسازی برنامه تمرینی حرفه ای برنامه تمرینی حجمی عضلات بدنسازی کراتین چیست برنامه تمرینی مبتدی و حرفه ای بدنسازی ضررهای کراتین برای بدن چربی سوزی در بدنسازی عوارض مصرف بیش از حد کراتین گیاهان غنی از کلسیم


 

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by bodybuilding4

Design By : wWw.Theme-Designer.Com